jueves, agosto 18, 2005

mirándome al ombligo

anything
say something
Dice la Gise que esa canción "fits on me". (como soy un maldito alienado, no recuerdo como se dice eso en español).
He estado bajando canciones ultimamente. Daniel die que esas canciones son del año de la pera, y la verdad es que puede ser...

insisto

los años sí pasan en vano.


James
"Say something"

You’re as tight as a hunter’s trap
Hidden well, what are you concealing
Poker face, carved in stone
Amongst friends, but all alone
Why do you hide

Say something, say something, anything
I’ve shown you everything
Give me a sign
Say something, say something, anything
Your silence is deafening
Pay me in kind

Take a drug to set you free
Strange fruit from a forbidden tree
You’ve got to come down soon
More than a drug is what I need
Need a change of scenery
Need a new life

Say something, say something anything
I’ve shown you everything
Give me a sign
Say something, say something, anything
Your silence is deafening
Pay me in kind

Say something
I’m open wide, open wondering
Have you swallowed everything
Pay me in kind


Mis otros yo
Pa variar, no sé ni dónde estoy parado.
La falta de identidad de la que he sido acusado últimamente (especialmente después de que ciertas personas se enteraran de que no todo lo que escribo es totalmente cierto), me obligó a tratar de encontrarme a mí mismo. Ya me estaba disponiendo a hacer el camino de santiago, o caminar hasta alaska... incluso consideré la posibilidad de pasar unos 7 años en el tibet, pero me dio pereza.

Además, no le había pedido permiso a la pelirroja, y yo sin ella no soy nada (con ella tampoco soy nada, pero al menos me divierto). y ya le prometí que saldríamos mañana un ratito. No vaya a ser que no pueda acompañarme al terruñito.

Pero siempre puedo recurrir a los avatares, y como nunca falla, estaba rum&monkey para iluminar mi vida, ya encontré algunas respuestas:

My Site Name is Heavenly Bracelet.
Take Site Name Generator today!

My Egyptian Name is AMEN-RA (personification of the power of the universe).
Take The Egyptian Name Generator today!

My Egyptian Name is Babafemi (loved by his father).
Take The Egyptian Name Generator today!

My japanese name is 藤原 Fujiwara (wisteria fields) 拓海 Takumi (open sea).
Take your real japanese name generator! today!


My God-damned hippie name is Peace Brodderick.
Take The Damned Hippie Name Generator today!

My God-damned hippie name is Coral Moonshine.
Take The Damned Hippie Name Generator today!

My indian name is Sreenivassanamanan Malbishnupioopiedoo.
Take Indian Name Generator today!

My Gaelic name is Britanmael McFadden.
Take Celtic and Gaelic Name Generator today!
Created with Rum and Monkey's Name Generator Generator.

No hay comentarios: